måndag 10 oktober 2011

sittning 08.10.11

nu är jag inte "nolla" längre, utan en riktig T1. det känns väldigt fantastiskt. för att fira detta faktum klädde vi upp oss och hade sittning. vi tackade våra faddrar& våra faddrar tackade oss för den fantastiska starten här i Umeå. det var kul att fota lite riktigt äntligen, kan lägga upp lite fler bilder sen. nu har jag även klarat min första kurs och idag 15:00 börjar 4 veckors statistik. det är bara att uthärda! ska kolla igenom böckerna nu innan jag äter lunch, städar klart och drar mig.

ska förresten ta lite bilder av mitt rum ikväll, det börjar likna något riktigt bra. jag trivs! det är riktigt fin kajsa-mys-anda.

hoppas att ni har en fantastisk oktoberdag. kram!
två av mina fantastiska faddrar

fler faddrar

min tjusiga klasskompis

en annan tjusig klasskompis

ett fantastisk tal 

en glad& förväntansfull kajsa på middagen

fantastiska

2 kommentarer:

  1. FINA bilder! Har du redigerat dem? I så fall med vilket program? Lånade en bild till min blogg, hoppas ok!

    SvaraRadera
  2. picnik! sök på google; gratis, lätt och jättebra!
    jag såg det vad fint:)

    SvaraRadera

säg hej!