onsdag 16 november 2011

just nu vill jag leva, just nu vill jag känna, just nu!

Det gäller att ha rätt taktik.
Det gäller alltid att skratta istället för att gråta om man inte vet om man ska "skratta eller gråta".
Det gäller att alltid välja att vara stark när man lika gärna kan bli svag. (Dock får man aldrig tro att man klarar sig själv, för det gör man inte)
Det gäller att aldrig tappa fokus och veta att man alltid klarar det man bestämt sig för, för det gör man.

& till sist gäller det att aldrig, aldrig, glömma bort att vara tacksam. För livet. För de fina människor man har runt sig. För att årstiderna skiftar. För blommor. För en perfekt kladdkaka.


Laleh – Just nu Fin cover från "Så mycket bättre"

Just nu, vill jag leva, just nu
Just nu, vill jag känna, just nu!

Känna luften i mina lungor
Känna blodet som pulserar
Känna ljuset i mina ögon
Känna tiden som passerar- Tomas Ledin







1 kommentar:

  1. Hoppas att du har fått äta kladdkaka under veckan som gick! Många kramar inför den som står för dörren... Veckan, alltså!

    SvaraRadera

säg hej!