torsdag 2 februari 2012

rensar golvbrunnar, lyfter skrot& går genom 21-

veckan fortsätter bra. städade klart mitt rum idag, förutom skrivbordet som inte är helt färdigorganiserat. förresten! jag klarar mig så bra, märker jag. idag så rensade jag golvbrunnen i duschen. USCH. massa rostigt hår??? måste ha varit där ett tag. fy...


funderar på att beställa en säng från IKEA. tror att det blir det snart. orkar inte riktigt med den här hårda sängen. vaknar ofta på nätterna och så. 


paketet från Mamman var bäst. snäckor& sand som fick mig att drömma mig bort lite. jättemånga fina saker från här och där. bäst var en ram som jag ville köpa i Skottland och en MULBERRY (edit) -väska från Thailand! 


bjöd A på middag i mitt fina nystädade rum. pasta carbonara. mums. sedan gav vi oss iväg genom 21- mot gymmet. 2 km springning, 1 km crosstraining+ armar& rygg. ångbastu efter det. örtte& granatäpple till kvällsfika och jag är som ny. allt är som nytt. imorgon är det helg kl 12:00. 







2 kommentarer:

  1. MULBERRY, inte Burberry. Viktigt Kajsa!!!

    SvaraRadera
  2. oj! jag visste det, blev bara lite fel. jag visste! den var jättefin.

    SvaraRadera

säg hej!