onsdag 11 april 2012

påsklov.

har varit hemma en vecka över påsk och känt mig ungefär som Milla på bilden. det var så mysigt att vara med familjen. hann också med en helkväll med Anna&Astrid. och lite häng med Christoffer. snart är det sommar igen och då blir det tre månader i Karlskrona. då finns det tid för alla jag vill träffa.


upptäckte imorse när jag vaknade hemma i Umeå att det finns en verklighet, hur ogärna jag än vill det när den ser ut som utanför mitt fönster. världen gick i gråskala när jag vaknade upp. har planerat lite inför auskultationen idag. nu ska jag packa upp. snart är det dock dags att packa ner i flyttlådorna. spännande! 17 dagar kvar... måste beställa soffa och säng. och kolla upp försäkring och sånt viktigt.


ikväll är jag bjuden på korv-stroganoffmiddag. trevligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

säg hej!