söndag 28 augusti 2011

drömmar är det finaste med framtiden~

så småningom ska jag skaffa mig en egen lägenhet. den ska vara full av fina saker. som klänningar, och en skrivmaskin.
 där ska jag studera psykologi och göra allt färgglatt, roligt& fint.
 samt vara glad för att jag slipper jobbiga mattetal... och block som var mer fulla av teckningar än siffror. det skulle kunna vara så, att matte är det mest ologiska som finns.
 när jag slagit mig till ro lite mer ska jag skaffa en kattunge, och det kommer vara det mysigaste. hon kommer gilla färger lika mycket som mig.
hoppas dock att jag inte blir galen och börjar experimentera med allt och alla.

(bilder från weheartit.com)

1 kommentar:

  1. Galen blir man nog bara om man tillåter sig! Det färgglada har jag saknat hos dig! Ska bli kul att se dig sprudla igen. Och att ha en kattunge är verkligen underbart. Kram!

    SvaraRadera

säg hej!