måndag 29 augusti 2011

packar!

& lyssnar på Raymond& Maria. Bandet som för övrigt har lite mer att ge än "Ingen vill veta vart du köpt din tröja". Det här med att packa känns för övrigt rätt jobbigt. Jag fastnar vid en liten bok eller sak och blir helt sentimental i tio minuter innan jag blir tvungen att välja bort den. Jag får helt enkelt inte plats med allt. Jag kommer inte behöva allt heller för den delen. Med kläderna är det nästan ännu värre. Jag behöver nog inte alla de där sommarklänningarna i Umeå... Helst vill jag ta med mina 2 lådor med kökssaker, men hon jag ska bo hos blir nog inte så glad om alla hennes skåp blir invaderade av tekoppar. Jag tvingade mig själv till att välja en!

Nu kan jag snart börja räkna ner timmarna. Först blir det dock en dag i stan imorgon med lite "ärenden". Det låter lite vuxet sådär. Sen blir det middag hos en syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

säg hej!