måndag 10 oktober 2011

hemma hos MIG

bokhyllorna är inte riktigt iordning.. kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha var. det får bli en process det här, plockar lite nu och lite då. garderoben är mitt stora dilemma, knappt någon plats att lägga det vikta så jag behöver en byrå. kanske får en bokhylla bli byrå sålänge. behöver fler galgar också, ska cykla ner till clas ohlson i veckan. 

här har ni i alla fall lite detaljer, så att ni får se lite grann hur det ser ut hemma hos mig!

(...)

orkade bara fixa 15 bilder nu. det tog långt tid så nu får ni njuta av besöket. den kaosiga bokhyllesektionen är som sagt medvetet bortvald.

nu blir det te& statistik, sedan sängen.
godnatt!

"att låta en värld öppnar sig" jag blir faktiskt lockad...
fönstret i dagsljus. ghetto-utsikt men även lite höstgula björkar.


ny ram& ljusstake från lagerhouse. gammal bästis och favoritartist<3

ett hem utan en blomma... nä det går inte. 

stenen med hjärtat plockade jag när vi var på hanö som min studentpresent. kommer ni ihåg det? annars får väl vår familj och ernst symbolisera skönhet... tyckte att det blev ett fint stilleben!

en blomma ramlade av och fick tjänstgöra på sängbordet.

läser om torey hayden. hon är fantastisk.

den hamnade på sniskan, men ni förstår budskapet. en daglig påminnelse från storasyster. jag ska leva upp till den.

be your own kind of beautiful

singin' in the rain! blir glad av att duscha. själva toa-delen är rätt liten som ni ser men det går alldeles utmärkt. även toarullehållare, tvålpump och dekor går i svart& vitt. känns lite classy och brutet mot mitt färgkaos i rummet.

jag är kär i min nya spetsgardin. imorse strilade solen genom gardinen och på mina fina små burkar som jag fick av astrid en gång. hela rummet blev lilaprickigt och skimrande. det var ett fint uppvaknande.

min familj är det finaste jag vet.

sängen är faktiskt helt okej, men man vill ju hest ha en egen.



fåtöljen är rätt gräslig men också skön, ska dock försöka hitta någon annan. men allt har sin tid.


GODNATT<3



2 kommentarer:

  1. Så roligt att få titta in! Stora kramar.

    SvaraRadera
  2. jättekul med bilder. fint du har det, kommer snart och hälsar på tror jag.

    SvaraRadera

säg hej!