fredag 14 oktober 2011

what can I do for you to believe me?

i can see the shine, 
i can see the shine in you
i can see it in your eyes.
-kwan


idag tog jag lite kort på väg hem från stan. imorgon är det redan fredag& tiden går skrämmande snabbt. jag såg de första julkorten idag på gallerix. 


ännu en dag med statistik imorgon eftermiddag. life is exiting! 


var med sofia på stan idag. det var skönt att känna lite karlskrona-power. man är inte helt ensam trots allt! kvällen spenderades med 3 av mina multi-kultisar i köket. jag bakade en kladdkaka till oss och det var fint. 

4 kommentarer:

  1. den sången har Tobbe introducerat till dig, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Men skriv inte på engelska om du inte kan stava. Det blir så jobbigt för mig.

    SvaraRadera
  3. rättelse kommer här- life is exciting och inte exit-ing!

    SvaraRadera

säg hej!