tisdag 18 oktober 2011

söndagsbrunch!

Jag tog lite initiativ för några dagar sen- en brunch skulle kanske vara något? Alla i min korridor är väldigt trevliga och bra människor. Jag fick medhåll och satte upp post-its på skåpen. "Brunch Söndag 11:30" 


Kan säga att det blev världens matkoma efter den genomgången. Pancakes, scones med mjukost& marmelad, ägg& bacon, fattiga riddare, fruktsallad, brylepudding, kinesisk kokosdessert?, apelsinjuice. Ja jag svälter inte iaf.






Eftermiddagen och kvällen ägnades åt att fira G. (från samma stad och med samma namn som mitt äldsta syskonbarn). Det var otroligt trevligt. Mysiga A hade gjort helt fantastiskt god mat. De två är med på min "favoriter i Umeå-lista". Jag måste nästan lägga upp en bild senare för att illustrera. Sedan blev det lasergame och bio. Bra dag i Umeå och peppande start på den nya statistikveckan. 


Hoppas att ni idag känt måndagshopp istället för måndagsångest. 
Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

säg hej!