onsdag 2 november 2011

TÄVLING!

Hej på er! 
Idag presenteras för er min nya Phalaenopsis (den andra flyttade ner till köket). Jag håller på att bli som mamma... Men dom är ju bara så fina! Plus att den här har 20+ knoppar. Och fyra underbara blommor i lime, olika varianter av rosa och guld. Har spanat på den på ICA så länge nu. Tävlade förresten om en Kitchen Aid på ICA idag. 


Jag ska också presentera lite nya inredningsdetaljer& en tävling!
Den som vinner får sitt foto placerat i den sista ramen i min familj. Den ni. 
 Armbandet som tog mig in på psykologprogrammet. Det ska hjälpa mig ur också! Hans present till mig på min 16-års dag för snart 3 år sen. (Va?!)Godisen+boken som hjälper mig till tentan med.
 Årets första domherre finns med på denna bild, men den flög iväg när jag skulle fota. 
 Nu till tävlingen! Av mina eminenta systrar har jag lärt mig att man alltid ska ha ojämnt tal av inredningsdetaljer. Här är alltså 3 ramar och jag behöver en bild till. Bilden ska passa in under temat family (väggdekorationen ovan). Den finaste bilden jag får placeras i ramen. (Inser att vinsten blir mer för mig om jag får några foton på posten, hihi.) Som ni ser fattas Peter, Tina, Hans& J (skriver inte ut ditt namn här på bloggen). Kanske en nyckel till vinsten?.. Det ni vinner är alltså äran+ ett brev tillbaka på posten!
 KOLLA VAD UNDERBAR!
 Kjolen till White Swan som Amanda pysslade ihop med ståltråd! 
Nu mera en tyll-lampa. Känner mig så fyndig och inredande. 
 Kolla här Ella, fotona jag fick av dig i ram. Fin fotoserie som Karin tog av oss i våras/ somras. Jag älskar Clas Ohlson förresten, dom har allt! Tavlan hänger rakt egentligen.
 ICA foto hade erbjudande med ICA-kortet. Kalender för endast portopris 49:-. Jag skrev "the end is always the beginning". Tänker mig att ingenting tar egentligen slut, för det börjar alltid något nytt därefter. 2011 tar slut, men då börjar 2012. 
 December. Då ska jag åka från Umeå till Skottland till Karlskrona. Jippie!!
Ett annat exempel på en fin sida! 


Imorgon blir det redovisning av vetenskaplig artikel kl 8:00. Woho. Därefter blir det fullt fokus torsdag förmiddag-söndag eftermiddag. 


Hejdå. Nu ska jag plugga till klockan 9 med middagspaus. 

1 kommentar:

  1. vad fint du börjar få det! saknar dig. missade dig på skype, try again!

    SvaraRadera

säg hej!