torsdag 3 november 2011

vill inte vara sjuk. hinner inte vara sjuk. orkar inte vara ledsen.

Det var tydligen någon inställning jag hade som gjorde att bara de med google-konto eller liknande kunde kommentera förut. Nu kan ni alla kommentera! Så prova igen om ni haft strul förut. 


Idag är det första dagen på hela tiden här som jag känt
"idag är en dålig dag".


Redovisningen är i alla fall gjord och det känns ju skönt. 




Ja. Idag är en dålig dag. Känner att jag kommer ha världens feber när jag vaknar imorgon. Jag har inte tid. Tentaångest.



Lyssnar på Adele.

3 kommentarer:

  1. Gute Besserung! Thymian-Tee mit Honig für den Hals und Lindenblütentee gegen das Fieber ( : LG

    SvaraRadera
  2. Vilken inställning ändrade du? Jag tror att jag har samma problem...

    Hoppas att du mår bättre jättesnart.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det går bra i morgon! Kram.

    SvaraRadera

säg hej!