tisdag 10 januari 2012

dagar som denna när solen skiner, snöflingorna faller långsamt och min bror ringer

http://www.joshhosler.biz/ :kul sida där ni kan kolla upp vilka låtar som legat etta på billboardlistan, alla veckor sedan 1920! kolla upp er ungdom i låtar. några speciella dängor ni minns?


den första juli när jag var sju år gammal.

nu är mitt sekreterarjobb för projekt Framåt slutfört.

imorgon blir det seminarie (kognitiv teori) kul! jättekul faktiskt. jag ska bli psykolog. yes! (gör en liten glädjedans ut till tandborsten) godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Nu har jag läst ikapp. Trodde ju nästan att du hade slutat blogga... :)

    SvaraRadera
  2. Hej från mej med. Fortsätt blogga flitigt! @sja var ju coolt, bäst du registrerar det som firma redan nu. :) kram

    SvaraRadera

säg hej!