torsdag 12 januari 2012

@jsa

godmorgon fans! (hej familj och vänner!)


kolla vad snyggt! funderar på att ändra stavning till Cajsa om jag byter namn. det kunde bli coolt. @jsa som underskrift! och jag kunde ha ett eget företag som hette @JSA. så skulle JSA stå för något coolt som jag inte kommit på än. och när folk "checkar in" -jag är @JSA. men så är jag ju Kajsa och inte Cajsa. det är faktiskt en helt annan bokstav! man kanske kan ha den där underskriften även om man inte stavar med k. det är ju trots allt lite otydligt med underskrifter. ett streck eller tre räcker ju har man sett. 


idag åker mamma till Thai! Hoppas att det blir fantastiskt för henne. 


själv har jag "ledigt" idag. en förmiddag på biblioteket, sedan ner på stan för dejt med Sofia! underbart att vara tillbaka i vår stad igen. två karlskroniter i Umeå. jippie. 


ha en underbar dag.

2 kommentarer:

säg hej!