fredag 10 februari 2012


Haha hej från vårkollektionen! Skulle ta lite seriösa bilder men man ser ju ändå inget så här kommer lite tokiga bilder. Mitt H&M paket kom äntligen idag och jag är så lycklig. Skorna är min finaste gröna färg och jag älskar dom. Den översta blusen har små körsbär på sig. Jippie! (Vet att du inte tycker rött läppstift är fint på mig Mamma, men jag fick det av Monnah och det är mjukgörande och bra! Och fint.)


Idag hittade jag bibliotekets källarplan med bokhyllor som rör sig om man trycker på knappar och alla böcker och tidsskrifter man kan tänka sig. Om jag blir lite sentimental kan jag sätta mig och läsa BLT från decennier. På riktigt! Lånade en tysk bok och en diktbok. Dagens näst bästa!


Duktigast idag: lagade kött, tsatziki och klyftpotatis med morötter och rödlök. Kändes som en Mimmi-middag? Tänkte nog på henne idag. 


Dagens artikeltips: http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/fordomar-och-lag-iq-hanger-i-hop-enligt-ny-studie



3 kommentarer:

  1. Du ser ut som en "äkta" bloggerska på bilderna! :) KUL med paket från H&M. Det fanns inget bättre än när paketen från typ Ellos och liknande kom hem med "Post-Stig"! Förresten saknar jag Post-Stig. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att läppstiftet kom till användning! Vann två nästan likadana och kunde inte ha något av dem... :) Så söt du är.

    SvaraRadera
  3. Hette han inte Stig post? Peter

    SvaraRadera

säg hej!