tisdag 6 september 2011

so far...

Hade glömt hur det var det här med att komma in i ett nytt mönster, en ny slags vardag och nya människor. Alltid lika spännande, roligt och uttröttande. Den här gången är det dock skillnad för nu är det jag själv, ensam, för första gången hemifrån på riktigt som "vuxen".


Jag är hur som helst väldigt väldigt glad. Hitintills är allt precis som jag tänkt mig, lika spännande och roligt. Att jag är här på startlinjen till det här långa loppet som kommer mynna ut i min livsdröm känns overkligt och svårt att smälta!


Just nu är det mycket praktiskt som måste fixas. Har en att-göra-lista som ständigt fylls på:)


Nollningen är bra strukturerad och faddrarna är schysta!


Idag tackade jag ja till ett studentrum (korridor alltså) på Ålidhem. Tillgång 1 oktober! Ska kolla om det kanske är någon i klassen som behöver boende och kanske vill ta över det jag har nu. Städprojektet här pågår varje dag så det blir mysigare för nästa:)


Behöver lite tid på staun snart. Banken och kolla upp bredband osv (ska se om det kanske lönar sig med bärbart.)


Nu orkar jag inte skriva mycket mer (bloggar från telefonen i brist på internet.)


Kort sagt och sammanfattningsvis- livet är underbart!

3 kommentarer:

säg hej!